Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in /home/imotidov/blog/wp-content/plugins/wordpress-mobile-pack/frontend/sections/show-rel.php on line 25

Поколението Милениум слага край на входния звънец

След плавното отмиране на живота на пощенските кутии идва ред и на входните звънци. През последните 5 години в САЩ продажбите на входни звънци намалява драстично. Според проучвания на Doorbells International 99.8 % от *поколението Милениум предпочитат да изпрати съобщение по мобилния телефон: „Тук съм, отвори ми!“, вместо да позвъни на звънеца на домакина.

Макар че поне у нас все още няма жилищна кооперация без звънци, дори без модерна домофонна уредба, която някъде е и с видео система, колко често и кой Ви звъни на вратата? Ако си поръчате продукти/услуги онлайн, щом стигне до адреса, куриерът Ви търси на мобилния. Когато става дума за офис, обаче, входният звънец си остава крайно необходим.

От социологическа и търговска гледна точка е интересно да се замислим, че през последното десетилетие се наблюдава намалено търсене и на други продукти като памучните носни кърпи и свирките за уста. Ако искате да си купите огромен шкаф-библиотека-витрина за хола, трудно ще намерите такъв в магазините и ще трябва да си поръчате да ви направят по проект. Живеещите в един жилищен блок в София са превърнали пощенските кутии в рафтове за книги – библиотека на принципа „Вземи, прочети и върни”. В това няма нищо странно – времената се променят, а с тях се променят домовете и привичките ни.

Екипът на Имоти Доверие е насреща с атрактивни оферти и за всякакви въпроси относно продажба/избор на нов дом!

*Поколението Милениум, което още се нарича и поколение Y, са всички родени след 1981 г. до началото на 21 век.

Вижте още: Пощенските кутии на блока отиват в историята

Прочетете още...

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *